The 1st birthday! / Az 1. születésnap!

Egy év... milyen gyorsan eltelt! Mintha csak tegnap lett volna, amikor leültem a gép elé és úgy döntöttem, hogy újra elkezdek írni. A divat már egyre nagyobb helyet követelt magának az életemben, és mivel így is-úgy is sokféle dolgot nézegettem nap mint nap, szerettem volna megosztani a nagyvilággal. Veletek! Egy év alatt sok minden változott, alakult, fejlődött, de én mindvégig az a lány maradtam, aki az álmai után megy, és ha eléri azokat, újabbakat keres. Higgyetek ti is az álmaitokban, hiszen Walt Disney is megmondta, hogy "Minden álmunk valóra válhat, ha van bátorságunk a nyomukba eredni." Még sok-sok együtt töltött évet kívánok nekünk, látogassátok minél többször a bejegyzéseimet! ;)

One year... it passed so quickly! Like it was yesterday when I decided to start writing again. Fashion was bigger part of my life and I've found a lot of things, why not to share them with the world? With You! In this year a lot of things have changed, worked out and grown up, but all the way I was always the girl who chases her dreams and if they come true, looks for new ones. Believe in your dreams, Walt Disney told it too: "All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them." I wish us lots of years together, visit my blog every day! ;)

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése