CandyPop lány és az ő álmai / CandyPop girl and her dreams

Ma van a születésnapom! Bár még nem gyógyultam meg teljesen, mégis mesés lett végül ez a nap! Kaptam illatos virágokat, csodás ajándékokat, ezt a csinos pöttyös ruhát és a nap is kisütött. Az éveket már nem számolom, a lényeg, hogy olyan emberek vannak mellettem, akikre midig számíthatok és hogy minden nap azzal foglalkozom, amit imádok csinálni, és ennek ti is részesei vagytok. Rengeteg élménnyel gyarapodtam az elmúlt években, és bár történt sok jó és rossz dolog is velem, a lelkem mélyén még mindig ugyanaz a CandyPop lány vagyok, aki követi az álmait. Nézzétek csak, a torta tetején ott vagyok örök szerelmemmel, a kutyusommal. A tortadekort nagyon köszönöm iLDónak, akinek imádom a munkáit! Specialitását, az egyedi tortagrafikákat megtaláljátok a Magnolia facebook oldalán! :)


Today is my birthday! Although I'm still a little bit ill, this day was amazing! I got some beautiful flowers, lovely gifts, this pretty big dots dress and the sun was shining too. Few years ago I gave up counting years, because the most important thing is, that I've got my family and friends I can trust and I've got a life what I love. And you, my dearest readers, you are the part of my everydays too, so I'd like to thank you for believing in me! In the last few years I went through good and bad things, but I'm the same CandyPop girl who believes in her dreams and follows them every single day. Can you recognize me with my beloved dog on my little cake? This illustration is drawned by iLDó, please check her Magnolia facebook page, where you can find her special hand made cake toppers! :)


Photo: Nagysolymosi Gábor

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése