Egy csésze kávé / A cup of coffee

A zsigereimben érzem: itt a tavasz. A hűvös reggelek és csípős szél sem tudnak átverni, máshogy süt a nap, a szellő kecsesebben kap bele a hajamba és nincs mesésebb a friss virágillatnál!


Spring is very close – I can feel it under my skin. Against cool mornings and the cold wind, the sun is shining differently and I can’t get enough of the heavenly flower fragrance.


Mivel márciusi lány vagyok - ráadásul nőnapi -, így nem kérdés, hogy tavasszal vagyok legjobban elememben. Egész télen azt vártam: mikor ölelnek át az első langyosabb napsugarak, hogy feltehessem újra kedvenc napszemüvegeimet. A kávézók teraszai is hiányoztak, de lassan eljön az idő, hogy már nem kell róluk lemondanom!


Addig a hatalmas üvegablakokon keresztül nézem a városi forgatagot. Ilyenkor megszűnik körülöttem a világ, átadom magam az ízeknek és kiélvezek minden pillanatot. Néha pedig arra vágyom, hogy egy kicsit elbújjak a nyüzsgés elől egy barátságos étterembe, ahol olasz hangulat, mennyei finomságok és illatos borok várnak. A Virtuoso Dine&Wine pont egy ilyen családias hely a Rózsadomb szívében, ahová akkor is érdemes beugranom, ha csak egy mandulatejes kávéra van időm. 


A rohanással teli hétköznapokon inkább az egyszerűségre törekszem. Egy puha, kényelmes sötétszürke dzsörzéruhában reggeltől estig jól érzem magam: pont annyit takar, hogy bárhova fel tudom venni, nem szorít, az ujját fel tudom gyűrni és a színe miatt tényleg mindennel tudom kombinálni. Vehetek alá nadrágot, hogy tunikaként hordjam, edzőcipővel és bőrdzsekivel a sportosabb arcát mutatja, ha pedig az elegáns vonalon maradnék, akkor színes magas sarkúval, hosszú kardigánnal és akár egy övvel dobhatom fel. 


A jelszó a kényelem, de ez nálam csakis stílusos részletekkel karöltve jelenhet meg. Ezt a szürkésbézs táskát és hátul fűzős térdig érő csizmát mintha egymásnak teremtették volna! Ebben a táskában azt szeretem, hogy két kisebb oldalsó és egy nagyobb középső rekesze van, tehát sok mindent elnyel, mégis formájának és az arany részleteknek köszönhetően kecses és elegáns marad. A csizmám sarka pont annyira magas, hogy extra kényelmes, a fűzéstől és a csúcsos orrtól pedig a lábam ujjáig csinosnak érzem magam. A ruha lekerekített alsó szegélye szintén visz egy kis pluszt a megjelenésbe.


A szett így is teljes, de én belevittem egy kis csavart a ‘70-es éveket idéző napszemüveggel és egy vintage rovar brossal, amivel a sálat akár meg is lehet tűzni. Tudjátok, ez olyan, mint egy hatalmas capuccino tetején a habra szórt fűszer. A szokványos fahéj helyett néha érdemes kipróbálni valami újdonságot, például a szerecsendiót vagy a rózsaborsot. Én mindkettőt megkedveltem! ;)


Photo: Hirling Bálint
A cikk a SHE.HU-n jelent meg.

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése