Randi a Dunán / Date on the Danube

Sok helyen jártam a világban, de akármilyen messze sodródtam, alig vártam, hogy hazaérjek, beleszippantsak az itthoni friss levegőbe és végigsétáljak a parton, ahol mindig történik valami. Mert én ezt szeretem a legjobban Budapestben.


I traveled a lot all over the world, but as far as I was, I could hardly wait to get home, smell into the fresh air and walk down the shore where always  happens something interesting. That's why I love Budapest so much. 


Több mint 15 éve élek itt, és ha megkérdezik, hogy számomra mitől szép ez a város, akkor első helyen a Dunát és a várost kettészelő rakpartokat említem meg. Szeretek napközben beülni egy kávézóba, bicajon tekerni a nyári melegben, lábat lógatni, amikor fúj a szél, vagy esténként gyönyörködni a csodaszépen kivilágított városban. Vízi város vagyunk, és ennek van egy varázsa: tök normális például, ha esti program gyanánt befizetünk egy hajókázásra, vagy egy romantikus vacsora hátterének a lágyan fodrozódó Dunát választjuk.
 


Egy ilyen programhoz a legjobb választás egy vállakat csábosan szabadon hagyó fehér blúz. Nőies, elegáns, pont annyit mutat, amennyit kell, a puffos ujjak viszont gondoskodnak arról, hogy ne maradjak észrevétlen.


A lenge, bőszárú palazzo nadrágok a könnyed elegancia megtestesítőiként idén nyáron is a slágerlisták élén vannak. Nagyon szeretem ennek a fehér tigrisekkel, trópusi virágokkal és levelekkel díszített darabnak a mintáit, mert nemcsak egy esti randira vehetem fel, hanem napközben is stílusosan rohangálhatok benne! Az egyszerűség kedvéért most a saját övét kötöttem masnira, de ha szuper homokóra sziluettet szeretnél, akkor egy vastagabb övvel még izgalmasabban tudod hangsúlyozni a derekadat!


A földet söprő nadrágot csakis magas sarkúval tudtam elképzelni! A csajos vonalat így egy fekete, nyitott tűsarkú szandállal vittem tovább, amit egy kis fűzős rész is megbolondít.


A karkötőknél abszolút megengedett az ezüst és az arany keverése, főleg ha ilyen szép ásványok is bekerülnek a képbe. A sors köveként számon tartott türkiz, a bátorságot adó hematit és a nyugalmat szimbolizáló howlit illenek a nadrágom színösszeállításához és a gömb alakú kristály fülbevalókhoz. Hogy az olasz tengerpartot is megidézzem, egy fonott kis napozótáskával tettem teljessé a szettet. Ebbe a helyes fehér darabba szuperül lehet pakolni, az arany csillag pedig a naplemente fényében mutat a legjobban.


Ha tombol a nyár, átkerül a fókusz a Duna-partra és a szigetekre, nekünk pestieknek pedig hatalmas mázlink van, hogy egy fergeteges nap zárásaként hajnalig bulizhatunk egy hangulatos teraszon, vagy világmegváltó beszélgetések közepette várhatjuk, amíg a reggeli nap fénye a rakparton ébreszt minket. Nektek melyik a kedvenc helyetek? :)


Blúz: ZIA, nadrágSTRADIVARIUS, táska: NINI MOLNAR, karkötők: WESSELY JEWEL, fülbevalóAZTÉK SILVERcipőDEICHMANN
Photo: Csudai Sándor
A cikk a SHE.HU-n jelent meg.

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése