Color cavalcade at Gucci / Színkavalkád a Guccinál

Ma a Gucci csodás darabjait szeretném megmutatni nektek. A japán Vogue februári számának divatanyagához Ellen von Unwerth fotózta az ismert modellt, Kiko Mizuharát. Bevallom őszintén, amikor elsétáltam az Andrássy úti üzlet kirakata előtt, folyton azt a kérdést tettem fel magamnak, vajon én vagyok az egyetlen, aki nem tudja díjazni az idei kollekciót? Valószínűleg most kaptam meg a választ, a környezetet hiányoltam, ahonnan ki tudnak ragyogni ezek a ruhák. Így már tetszik a fényes és áttetsző felületetek találkozása és a festett selymekbe is bele tudtam szeretni. A pipacsokért és a biciklire pattanó modell stylingjáért Anna dello Russo volt felelős, a paróka pedig külön jó ötlet volt szerintem :)

I'd like to show you some beautiful Gucci designs. Kiko Mizuhara was photographed by Ellen von Unwerth for the Vogue Japan February 2014. To be honest when I walked before the windows of the brandstore on Andrássy Street, I always asked myself, am I the only one who doesn't like this collection? I got the answer now, I missed the atmosphere where these dresses can shine. Now I love the glossy and sheer textiles and the painted silks. The stylist was Anna dello Russo, thanks for the poppies and the bike. And don't forget about the wig! It was a very good idea :)

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése