Házi készítésű testradírok / Homemade body scrubs

A bőrradírozás fontosságát télen is folyton-folyvást halljuk, de elárulom nektek, én akkor szoktam rá igazán, amikor elhasználtam az előre gyártott bolti termékeket. Rájöttem, hogy  ilyen szemcsés finomságokat én is tudok készíteni, amik segítségével megszabadulhatok az elhalt hámsejtektől. Zuhanyzás közben csak bedörzsölöm vele a kiszáradt területeket, majd alaposan lemosom vízzel. Radírozni hetente legalább egyszer érdemes és mivel villámgyorsan összedobhatóak, így nemcsak magatokat, hanem valamelyik barátnőtöket is meglephetitek egy isteni házi készítésű testradírral. Máris mutatom, hogy én mikkel szoktam kényeztetni magam a téli időszakban! :)

Bársonyos mézes
A radírok lényege, hogy legyen bennük valamilyen dörzsölő hatású alapanyag, például barnacukor. Ebből tegyél egy kisebb tálba kétszer annyit, mint mézből. Én a 2 teáskanál cukor, 1 teáskanál méz receptet szoktam követni és ha összekutyultam őket, akkor az így kapott masszát egy jól zárható kis üvegbe rakom. Mielőtt rúzsozok, finoman átradírozom vele az ajkaimat, de a kiszáradt kézfejjel és térddel is csodát művel.

Selymes mokka
Az aznap lefőzött kávézaccot egyszerűen újrahasznosíthatod, ha egy kis vízzel higítod. Tartósabb megoldáshoz viszont 2 kanál őrölt kávét, ugyanannyi kristálycukrot és feleannyi olívaolajat önts, hogy a végeredmény keményebb állagú legyen. Ha végigdörzsölöd vele a tested, az olajtól puha, a kávétól mesésen illatos leszel. Igazi narancsbőrgyilkos és a fényes arcbőrrel is keményen felveszi a harcot. 

Fűszeres álom
1 kanál tengeri só, 1 kanál barnacukor és 1 kanál folyékony, de nem meleg kókuszolaj az alappillérei ennek a testradírnak. A karácsonyi hangulatról pár csepp narancsolaj és egy csipetnyi (akár fél kanálnyi) fahéj gondoskodik, de én már kipróbáltam mézeskalács fűszerkeverékkel is. A tápláló olajos radírozástól a bőr szinte újjászületik! :)

Képek forrása: Pinterest

CONVERSATION

0 comments:

Megjegyzés küldése